Thursday, January 14, 2010

The Legend Water Chalets - The Room

Fuh!!...kejadian adalah berlaku semase new year ari tu..baru la aku dapat upload skrg ni...sgt bz di opis okeh..ini pon curik2 mase ni..ngeee..cuti panjang new year ari tu x tau nak gi mane so hubbyku ajak pegi bercuti di sini..kami sekeluarge saje x leh ajak reramai sbb rate die agak mahal..huhuhuh...leh x mcm tu..eekkekee...

kitorg bermalam kat sini selama 2 mlm..tp 1st nite tu kami sampai lambat..almaklum la 31 tu kan hari keje tp dapatla balik cepat skit sbb new year evekan..tp tetap jgk check in lambat..dlm pkl 10pm mcm tu kami check in..sampai2 je check in n kluar balik gi makan n balik tido...ngee..saksikan la our room dulu erk...menarik jgk..sbb die atas laut..tp almaklum la kan pantai pd bukannye cantik sgt pon..x spt ape yg aku bayangkan dlm mimpi la kan..muahahaha....


x sempat snap sign board hotel jadik aku snap je
kat goodies beg yg die sediakan..kahhh

Our Room... jauh jgk nak jalan utk dapatkan full sea view..huhuh


hurm..menarik..berkonsepkan ala2 bali gitew..ngeee
1 king bed n 1 day bed


tv x lcd pon..ngee..tp satellite tv okeh..sgt clear..ehehe


balcony yg nyaman...


disediakan juge toileteries


tapi aku tetap bawak brg2 toileteries sendiri..
mcm nak dok sebulan je kan..kahhhhh


bath tub ala2 jakuzi...

aku suke mandi air panas di sini..ngeee


Airiel yg jakun tgk kat bawah tu adalah laut..

View from balcony






Full Sea View..tanpa halangan..ekekee


pandangan dari luar bilik
TO BE CONTINUE...


7 comments:

  1. ko bz ker , ko g cuti2 msia lg hah paeh

    ** mahal dak otel ni

    ReplyDelete
  2. best la otel tu kt mn tu faiz
    dlm bz2 ko tu pun sempat g holiday hiksss

    ReplyDelete
  3. kak zura - bz mase kat ofis weekday je..mase long holiday harusla bz berjalan lak..ekekekee...agak mahal jgk rate die k zura..cube cek kat website die..

    el - hotel tu kat pd..bz kat opis harusla kalau cuti tenang kan diri seketika..ehehee

    ReplyDelete
  4. berholiday je kowang. sonok arrr...aku tukang tengok jelah. nak angkut anak2 aku, non ado $$$ ;P

    ReplyDelete
  5. pjg kaki mak buyung neh...eh ni cam avilion tu kan?

    ReplyDelete
  6. faezah...
    tpt ni best gilos... berbaloi2 g sana sbb best kan??
    tapi aku smpi sudah tk pegi2...ingat dis year nk g...sapa nk rate murah bagitau aku...nnt aku bgtau camne nk g sini dgn rege yg berpatutan....

    ReplyDelete
  7. kak ai - itu holiday new year namenye..ekekee..xpe..nnt ade la rezeki ko dan anak2 ye kak ai...ehehe

    fiza - kaki aku mmg x reti penat kalau bejalan..kahhh..tp pelik peknen kali ni kaki aku x bengkak langsung..dulu mase 1st pregnancy 4 5 bln dah start bengkak..huhuh..avilion x pasti la sbb aku x penah pegi lak..avilion hotel die atas laut jgk erk??nnt aku tanye mil aku..die penah pg ari tu..tp rate die bih kurang rase same kot..

    ayien - lorrrrrrrrr..nape x bilang awal2 leh dapat rate murah...huhuuhh..murah bape % tu ayien..leh jgk pegi lagi kalau nak release tension..ehehehee

    ReplyDelete