Monday, December 7, 2009

Happy 26th Birthday Bro!!!

Happy 26th Birthday Bro!!! ngeee...Happy 26th Birthday to my lovely Hubby...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu hendaknye serta semoga dicapaikan cita2 mu yg tersusun indah itu yer..ngeh ngeh...

Kami celebrate birthday bro ini pada hari Ahad iaitu 6/12/2009..sdgkan birthday die sebenarnye jatuh pada 5/12/2009..almaklumlaa die pegi celebrate dgn kawan2 die dulu...(ayat marah nih..ngeee..)...tgh mlm x jumpe sbb die balik pkl 5am..pastu pkl 7am die bangun balik sbb kene pegi site kat melaka..pastu kitorg berjumpe kat umah org kawin di Banting..pastu mlm pegi mkn seafood...pastu tido..esoknye die dah rase fresh skit baru la kami meraikannyee..


Kami x kemane pon..just pegi Bukit Bintang je..ade gak tanye bro ni kan..nak hadiah ape..die kate nak jam..okla pilih la jam yg berkenan di hati yer....skali die pilih jam yg agak mahal jgk okeh..sabo je la..tp xpela for ur birthday i will buy for u but later i claim okeh..kahhhh....


Saksikan la sambutan kami yg x seberape ni..pergi mkn western di Bukit Bintang Park..okla..tp lebih sedap chilli's lg yer..ngeee..gambar x bape besh sbb x bawak kamera..lupe la plak..snap pakai hp jerk..





Bro yang posing dgn jam baru...ngeee


mainan yang mendiamkan Airiel..
nasib baik diorg memahami bagi Airiel mainan ni..












Ibu n Airiel menikmati minuman segar dgn cuace yg nyaman..
cehh..cam kat oversea la plak..ekekeee

Fish & Chip Airiel

Papa tlg blowkan sbb panas...ekekkee


Mine..Salmon Steak..kene pakse dgn bro tu la suh aku makan bende ni..
kalau teppanyaki tu lalu gak aku..ini x lalu sgt tp ku telan jua dgn pasrah..ngeee


Black pepper chicken steak..Bro yg sambut befdey tu yg punye..ngeee


Ice Cream + Icing + Strawberry + Chocolate..
sangat sedap okehh..complimentary from them for Hubby Birthday..


Happy 26th Birthday Encik Azmi!!!!

Papa n Airiel...

memule suap mulut sendiri dulu...ngeee


Airiel suap papa lak...


nah hambik koo...kahh...happy befdey..ngeee



3 of us!!!


mase ni kat Oldtown White Coffee..
Airiel beli gitar..tgkla tu gaye die..
lawak sungguh anak aku ni..kahhhh
die terjerit2 menyanyi sampai pening pale aku..uhuukk..

Hadiah buat suamiku sayang sempena hari jadi yg ke 26...


aku juge rembat 1...50% ko..classic design lak tu...i likee...ngeee
yg sebelah tu ialah Samsung hard disk, hasil rembatan di Low Yat..
replace hard disk aku yg ilang ari tu akibat kelalaian sendiri..ngeee

rembat jgk baju tido Airiel di Metrojaya..
aku sgt suke yg merah itu...

utk baby....ngeee

14 comments:

  1. hepi sebeday to mr azmi. moga panjang umur & dimurahkan rezeki..aminnn

    ReplyDelete
  2. kak su - mekasih atas doamu itew..ngeee..aminnnn..

    ReplyDelete
  3. EPI SEBEDAY AMY!!

    SEMOGA IDOP SENTIASA DIBERKATI ALLAH & DIMURAHKAN REZEKI.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. wahhh sonok en azmi dpt adih jam tgn mahal yer hehehe... happy besday papa airiel!

    ReplyDelete
  5. perghhh!!tissot tuh!!
    aku mmpu bg tisu jer kat laki aku!!ekekkeke (utk mengelap ape yg patut!)kahhhh

    neway,hepi beday to somimu..;)

    ReplyDelete
  6. kak ai - mekasih doa utk suami ku..ngeee

    suel - dah 12 thn x tukar jam jadik kasik can die tukar jam thn ni..tq suel..

    syafiza - tisu pon ok jgk utk lap ape2 yg patot dilap..muahahaha...tq for ur wish..ngee

    ReplyDelete
  7. HEPY BESDAY TO AMY..

    wahhhhhhhhhhhh banyak tui duit ko paeh ... siap leh beli kan jam mahell .. fulamakkkk ...

    ReplyDelete
  8. k zura - owhh tu aku swep je..kahhh..pastu resit aku pas balik kat tuan punye badan yg dapat jam tu...pandai x aku..ekekekee

    ReplyDelete
  9. ni kalau amy gatai tgk pompuan lain mmg nak kena hambat... bertuah dpt bini cam paeh.. hehehehe..sungguh caring maring.. :)

    ReplyDelete
  10. woi muda lagi si amy kau tu paiz
    hepi besday to amy smoga bhgia ok

    aku mmg dh agak..sure dpt pezen mahal gabak kan..jeles ngan korg...aku mmpo tgk je...

    ReplyDelete
  11. yela..mude gile korang ni..hepi beday en azmi ye!

    ReplyDelete
  12. kak ila - ekekek..tgk tgk jgk k ila tp kalau ade scandal tu mmg nak kene penerajang la tu gamaknyee..kahhhh...ala k ila sethn sekali je aku kasi hadiah tu...ekekeke

    ell - mmg mude ell laki aku tu..ehehe...ala jgn la jeles2..pasti ade rezeki utk korang k...amin....

    kak wil - ye kami mmg mude remaje..ngeh ngeh..tq for ur wish..ngee

    ReplyDelete
  13. sungguh rawk anakmu yang bermain gitar iyew.........cumei..cumei...

    ReplyDelete
  14. LIP - anakku tu mmg ala2 lawak mcm bapak die jgk..ehehee

    ReplyDelete