Sunday, September 27, 2009

Malam Raya

Inilah alkisah malam raye..dah seminggu raye baru nk cite pasal mlm raye..ekeke..sorry la yer..almaklum..walaupon umah ade intenet tp mase itu xdek langsung nak mengupdate..huhuhh...tp aku nk jgk citer pasal mlm raye ku yg x kurang meriahnye okeh..ehehee...

aktivitinye ialah menyediakan persiapan raye la..baju raye kami anak beranak aku dah arahkan supaye maid ku menggosoknye..jadik x yah riso..duit raye siap dimasukkan utk anak2 sedare anak2 buah dan segale anak2..ekekee..almaklumla sebelah husband ku tu begitu ramai yg hendak dihulur..ehehee...

segala ketupat, nasi impit, rendang, kuah kacang mak aku la yg menyediakannye..aku beli je ketupat dlm 50pcs tp mak aku dan juge bibik la yg bertungkus lumus di dapur...ehehee..menu mak aku thn ni ialan ketupat, nasi impit, kuah kacang, rendang ayam dan juga kari daging..yummyy...berkali2 aku menikmatinye..ngeeee..harus berat badan aku naik dgn mendadak bile nak cek up next week..huhuhuhh

aktiviti yg paling meriah ialah main bunga api n mercun la...mcm biase husband ku itew mmg x leh dok diam tanpa bebende tu..banyak gile stok yg dibelinye..hishhh...meroyan aku tgk..aku mmg risaukan airiel kalau die dah start dentum dentam tu..huhuhh..bawah ni ade la piccas sempena malam raye...saksikan la yerk..uhukkk...





duit raye..lain sampul lain isi yer..ngeh ngehh



Airiel n abg hakim



En. Somiku yg gigih memasang pelita


Airiel blaja main bunge api..
sambil main sambil ckp selamat ari raye..ehehee..


eh..cam nak cucuh airiel lak..huhuh..riso akuu


5 pelita di beli dari Econsave..ehehe


Pinky...aku la tu yg pilih...ngeee

kami beramai2 main bunge api..

saye pon nak main jgk..uhuukk...



terlebey sudah aku ni..kahhhhh




stok simpanan..huhuhh..




ape kes sampai pakai pancing ni..kahhhh

suasana kabur akibat asap..


video



video


video


video
dam dam dum...bunnyikk mercun..ngeee

7 comments:

  1. yaya - mehla datang raye kalau sudi..mmg dialu alukan..ekeke...

    ReplyDelete
  2. weh!! slamat ari rayer!!! hahahha!!! nak smpul yang lime ploh hengget tuh! hahahha!!! ;p

    ReplyDelete
  3. seksinya amy di malam raye...auwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  4. ieda - slamat ari raye...bleh..sampol je la aku bagi..uhukkk...


    eda - kahhhhh...itu yg ko nampak duluuu....

    ReplyDelete
  5. aku nak repot polis..umah ko ada simpanan mercun!!! wakakakaka...

    ReplyDelete
  6. kak ila - report la..stok dah habis..barang bukti pon dah dimusnahkan..kaaaaaahhh....

    ReplyDelete