Thursday, September 10, 2009

cam adik badik x? ekekeke

Hari tu makcik aku ade datang umah..bawakla anak belaan die..2 org pompuan adik badik..ni 1st time makcik aku tu bela anak pompuan kalau x selame ni asik bela anak laki jerk..so mmg behave gegirl ni kan..aku dah la peminat gegirl skrg ni..konon2 aku peknen gegirl so nak pasan la plak kan..kahhhhhhh...ade x diorg 2 org adik badik ni mcm muke airiel..aku tangkap pic diorg besame..skali pandang cam adik badik lak...ayat pasan..ekekekee...tp pada pandangan aku la..pandangan mate korg aku x tau la...ngeh ngeh....

airiel pon budak2 ni sampai je kan die terus pegi nak main dgn diorg..for all info anak aku ni mmg suke kan gegirl lagi2 kalau sexy2 ni...hadei....memilih anak teruna ku ini...jom tgk pic bawah ni..ngeeee






memule dok jauh pastu dah dok dekat2 dah..
airiel..airiel...
sgt comeykan 2 org budak ini...




9 comments:

  1. amboi airiel..lupe gf yer..mentang2 ade awek cun lagi cute sebelah tu..huh..kulit same la paeh...heheh

    ReplyDelete
  2. kak su - seb baik maknenye aku x bape nak pasan sendiri la kan..ehehe

    sya - airiel kate gf gf yg lain die x lupekan...ekekeke...kulit je ke same sya? kahhh

    ReplyDelete
  3. ada skit..tapi cute la gegirl tu..airiel pun cntrol kehenseman dia..

    ReplyDelete
  4. wahida - cutekan? oakanlah smg gegirl daku rupe cam gitu..lagi2 yg tgh tu..ehehee..airiel tu biasela pantang nampak pompuan lawo n sexy..ekekekee

    ReplyDelete
  5. paeh..mengikut firasat aku ler kan..ko mmg ade ciri2 nak dpt gegurl la.
    sbbnye..aku dulu mase m.sickness suke mkn buah & sgt gilekan tempoyak!!
    hahahhaha..samekan ngan ko skang??

    ReplyDelete
  6. fiza - wahhhhh...sonokknyee aku dgrrrr...smg aku dapat gegirl jgk cam balqis..ehehee...pinky whinky...x saba nak beli baju gegirl..kekekkeee

    ReplyDelete
  7. cute lah budak gegel dua org tu syok nyer dpt gegel kan..airiel malu2 meow
    seksi tul budak gegel tu pki short kahhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. el - tuhla cute giler kan...airiel tu mmg konon malu2 kalau dekat dgn pompuan sexy..ekekeke...

    ReplyDelete