Thursday, August 27, 2009

Airiel 2nd Birthday Celebration @ Home

Alhamdulilah semalam masukla hari ke 6 kite berpuasa kan? dan Alhamdulilah jgk aku leh berpuase penuh selame 6 hari tu...walaupon ade 1 hari tu aku x sahur n 1 hari Ahad lepas waktu aku ke sogo aku ade termuntah tp aku x pasti batal ke x tp aku teruskan je la pose aku tu sbb mase tu pon dah pukul 4 lebih..ehehe..

Bersempena puase ke 6 jgk pada tahun 2009 genapla anak terunaku Airiel Fareezqy berusia 2 tahun...mlm td ade la aku beli kek kecik utk Airiel..ehehe..kebetulan pulak abangku, isteri dan anak2nye berbuke di umah aku smlm..walaupon kitorg tinggal semukim tp jarang jumpe tau..tgkla camne bznye hidop ini..eekkekee.....dah besar dah pon anak2 die..yg ke 3 tu dah leh jalan dah pon..dulu waktu aku jumpe die baby lagi..ehehee...

Di bawah ade la sedikit gambar yg aku snap di saat keletihan..ngeeee


kek aiskrim yg ade 3 flavor dlmnyee

Airiel x saba nak blow candle n cut cake

Happy Birthday Airiel!!!


Airiel with his cousins Damia n Danny...


Birthday Song for Airiel..siap tutup lampu lg..ekekeee

9 comments:

  1. hehe...comel.. happy befday airel..

    ReplyDelete
  2. kak ila - hehe...ape yg comey? kek tu kan? comey giler..ekek...tq auntie ila (tlg jawab utk airiel..keh keh)

    ReplyDelete
  3. hepy besday airiel ..
    nape gambo lain mcm je yek

    ReplyDelete
  4. cam terkujat jerk airiel nk cut cake and blow the candle..kahhhhhhhh

    hepi besday enceng boy

    ReplyDelete
  5. k zura - tq auntie zura..ngee..tuhla lupe nak mention smue tu menggunekan kamera hp..tu yg len mcm tu..kahhh

    el - tak tekujat sgt sbb dah practice kat ttwangsa ari tu..tu muke x sabo tu..kahhh..
    tq auntie ell...ekekee

    ReplyDelete
  6. hepi beday airiel..siap tiup lilin lg..ensem la airiel,mata sepet..ehehehe

    ReplyDelete
  7. fiza - tq auntie fiza..ngeh ngeh..airiel mmg x sabo nak tiup lilin itu..ehehe..tuhla mane tah die dapat mate sepet tu..ekekee

    ReplyDelete
  8. birthday boy pakai baju tido jer potong kek?? ekekeke

    ReplyDelete
  9. tinie - haah pakai baju tido je sbb dah nak tido..ekekeke

    ReplyDelete