Monday, May 25, 2009

Tag Award from Nas

This award from Nas...


aku tepek skali award from Ira82..tq so much!!


This award came from my very polite friend Nasrah..cewah..ckp english lak aku..kahh...tq nas for tagging me..


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :


1) pemberi award ni amatla sopan di mate aku..eehehe

2) first time jumpe di Tasik Ttwangsa m.com gathering June 2008

3) die sedang peknen anak ke 2...

4) die n somi die amatla romantik...ehehe

5) seorg yg suke make up..betulkan?





Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :


10??? banyaknyerr.....fakta ke hobi ni?? hadei...


1) saya adalah anak bongsu dari 4 adik beradik

2) saya lahir di Banting, membesar n skolah jgk di sane, melahirkan anak juga disane..n skrg jugak menetap di sane tapi bekerja di Petaling Jaya..ade berani x nak challenge dgn aku? ekekee
3) saye hanye ade seorang anak lelaki iaitu Airiel Fareezqy..next anak jgn tanye...kalau ade rezeki ade la k..ekeke

4) Hobi saye ialah membaca n melayan anak saye Airiel

5) saya tidak suke memakai seat belt semase memandu kerane rase tercekik

6) saya sangat suke tengok cerita hantu dan seram ataupon ape2 saje yang membabitkan dgn seram, pameran ke ape ke sehingge suami saye marah dan mendoakan supaye saye jumpe hantu betol2 di depan mate..ehehee

7) saya sangat suke merayap dan berjalan..tp x penah lagi pon sampai ke luar negare..ehehe

8) saya skrg tgh berangan utk memiliki kereta vios kaler putih...harap2 dapatla kete yg diidam kan tu k..ngeh ngehh

9) saya sgt geram dgn baby gegirl kerane leh pakaikan baju n socks n mini skirt kaler pink...goramnyo....

10) saya sgt gembira kerane mempunyai ramai kawan di blog specially geng mommies.com dan leh share experience n info


ntah hape2 aku nye fakta..terime je la seadenye k..



Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :


1) kak su - mama alya yg slim shady maintain jerk..huuhh..jeles aku

2) kak wil - tokey swiss roll yg jugak slim shady..tp die lagik dahsyat slim nye..sampai pegang rase tulang jerk..ekekeke

3) kak zura - tokey mab yg anggun dan gebus

4) El - die dok utara, ade anak sepasang..jeles jgk kat die sbb dah ade gegirl..ehehe..tingin nak jumpe die yg kelakau ni..sure aku terbahak2 gelak..kahhh

5) Kak Ayu - Ibu Farah yg very the vogeh n cunn..

6) Kak Irma - baru je jumpe die kat klcc..cun giloss cam irma hasmie

7) Teha - die dok kat Arab tp ari tu die ade dtg kl tp x berkesempatan jumpe dak cun ni..huuhhh..nnt kite jumpe erk teha..bile la ko balik sini lg..

8) Syafiza - Mama Balqis yg comey lote cam rossa muke die..sile buat tag ni k

9) Miss Wahida - yang sgt comey..baru putus cinta..kuatkan diri anda ok..

10) Zie - orang jauh dok brunei...besen aku..kahhh...sgt sweet orgnye n amat sopan...bile kite dapat jumpe lagi agaknye kan?



kepade 10 org di atas sila buat erk..jgn mengelat k...

5 comments:

  1. okey..tenkiu...nanti yda buat...hehehheheheh miss wahida yang baru putus cinta...huwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Darling ku paeh .. dh siap dh tag nih .. ko tingal g baca jek .. kahh

    ReplyDelete
  3. wahida - welkam..k..nnt buat tau..ehehe...sabar erk..mesti Allah nak kasi awak laki yg lagi encem dan macho tu sbb putus cinte..ekekee

    kak zura - alaa..alyn dah tag ko erk..telambat daku..kahh..sebenanye daku dah wat tag ni since last week tp lupe nak publish lak..huhuh..harus ko edit kat entry tu n buat 5 fakta tentang aku lak..muahahhaa..

    ReplyDelete
  4. tenkiu faiz, dah buat tag n ambik award ni...

    sejak2 akhir2 ni, korang suke kate aku romantik...

    ReplyDelete
  5. welkam nas..tq jgk coz tagging me..ehehe

    alaa dah mmg pasangan romantik pon kan? bagos ape dapat suami pon yg romantik..nanti anak dlm pewot ko sure romantik jgk..ekekeke

    ReplyDelete