Monday, May 11, 2009

Mother's Day Celebration - 2

Ini plak aktiviti semalam...siang en somiku bwk makan kat chilli's mid valley bersama dgn kakakku n anak2 die (worth oi bwk 3 org budak sbb 3 3 meal for kids is F.O.C), mak aku x join sbb ade majlis bertandang anak kepade adik die (mak lang aku) di negeri sembilan, aku x pegi majlis bertandang, aku hanya pegi majlis bersanding die je kat umah mak lang aku kat seremban hari sabtu smlm (piccas wedding dia will update later)....n malamnye plak bawak mak aku n kakak aku skali lagik pegi makan kat restoren juwita (pic makanan kat restoren ni xdek sbb dah kebulor) tp aku order udang galah masak lemak cili api, ikan bawal masak pedas, kailan goreng, sotong goreng tepung dan telur dadar (aku type menu ni pon dah mengiurkan kan? ekekke)..restoren ni besh weh..sempena hari ibu diorg bagik aiskrim free kepade smue org yg makan kat restoren die..bape kali nak ambik pon x pe...syokkan?? pastu mak aku siap dapat hamper lagik dari tokey kedai..aku punye xdek ker? aku pon ibu jgk ape? ekekeke...so sempena hari ibu aku x dapat ape2 pon dari en somiku itew..huhuhh.kite tunggu anniversary plak k...ade ker hadiah utkku?mintak2 ade la hendaknye..hurmmm...


Inilah ibuku yg tersayang


bersama hamper yg diterima dari restoren juwita


santapan Airiel..hotdog dah ilang..ekekee


Starter yg hampir habis..kebulor..dah nak abis baru ingat nak snap..ehehe


nih santapan kakak aku..

nih aku punyee....sungguh x menyihatkan..kahhh
Big Mouth Burger..


encik somi ku punyer..

sombong betol org sebelah tu time nak ambik gambo dgn die..
kalah artis..kahhhh

Ibu n Airiel

Airiel dengan hot dognye


Hakim yg kuat makan..ekekee


Adik with his cheese sandwich

Asyraff n Mama

Airiel dgn cheese sandwich lak..makan je airiel ni..


11 comments:

  1. wah celebrate tempat mahal2 tuuuu..sekali sekala kan...bertuah mak ko..hehe

    ReplyDelete
  2. eda - haah skali skale leh la..tu pon worth tau sbb bebudak makanan pree kalau x mampos aku nak order smue main course..ekekekee

    ReplyDelete
  3. perghhh segan aku beb. blanja mak makan tempat mahal

    ReplyDelete
  4. huhuhu...berkira-kira aku nk gi mkn kat situ. dolu2 kali ok la..kalau skang aku gi anak branak, mau makan tayar tukun tu je nanti! kahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. alamak mane komen aku tadi? ilang plak... paiz, selamat hari ibu tuk ko... meriahnye makan sane sini.... hehehehe

    ReplyDelete
  6. k ila - mane de mahalla..ni mesti kes x bace bebetol ni..huhuh..aku pegi chilli's dgn kakak aku jerk..mak aku tu aku bwk ke restoren juwita..

    kak ai - nih lagi sowang...bace bebetol ok..kak ai ko leh pegi sbb kids meal is FOC utk every set main course yg ko order..worth aper..utk ke3 kids yg ade tu smue makanan diorg FOC maaa...

    ReplyDelete
  7. suel - slamat hari ibu utk ko jugak..la leh ilang lak patot la tetibe aku post komen aku ade ko nye lak..kahhh..sekali sekale suel meriah cam gitu..ekekee

    ReplyDelete
  8. syok nye... thn ni x wish pun kat mama ku.. cz kiteorg bz ada weding

    ReplyDelete
  9. k zura - nanti belikan mama ko present la biar die happy..ehehee..mmg banyak org kawin last week kan? sure diorg tu plan nnt leh celebrate mother's day n anniversary together..save budget skit..ekekee...

    ReplyDelete
  10. mak ko sgt cun paehhh..putih melepakk..patut la airel enchemmm..ngeh.ngeh..apie mothers day..

    ReplyDelete
  11. sya - ceh..aku ingatkan ko nak ckp patut la ko pon cun..kaahh....epi mother's day to u too...ngeee...

    ReplyDelete