Wednesday, April 22, 2009

Tag Wallpaper(ku) from Eda Aussie


1)Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..
jgn tipu2 ek..
tuh la wallpaper aku kat opis ni..xdek maknenye aku nak tipu2 nih…nampak bawah tu bersusun aku bukak file keje + curik tulang..ekekekeke…
2)Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..
aku suke pic ni sbb aku nampak cun lak..kaahhh..tp pic ni diambik dgn hp jer mase tgh wat fish spa lepas kluar drpd aquaria…n airiel pon tgh pelok aku gaye gitukan so terserlah lah sifat keibuan ku utk ditunjukkan kepade bos..kaahh….perasann….
3)Tag 10 orang
sape aku nak tag ni erk…
pazla
huda
ayien
yies
ira yg aku baru link
wahida yg jgk aku baru link
kak su
kak ai
kak ayu
zie Brunei
haa..cukup pon 10…so buat la erk..jgn malas erk…
tenkiu eda coz tag aku..tag la banyak2 lagi k..aku mmg sukee curik tulang kat opis ni..kaahhh

10 comments:

  1. amboi..byk nye application yg ko tgh bukak kat bwk tu paeh..mesti beli baju on9 lagi kan.kankan..kahhhhh

    ReplyDelete
  2. sya - pepandai je ko ni...kaahh...takkan awal2 pagi dah beli baju onlinee..dah la tgh bulan ni..aje giler ko...ekekeke...

    ReplyDelete
  3. a'ah ko npk cun dlm itu wallpaper
    tpi skrg tidak lagiiiiiiiiii kahhhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. el - hampehhh.....bkn tidak ok..kurang cun jerk..kaahhhhhh

    ReplyDelete
  5. kak ila - ape gelak2?? nak kutuk aku jgk la tuh..huh!!

    ReplyDelete
  6. kahhhhh ....btol kate elle..aku setuju 5%..kahhhhhhh

    ReplyDelete
  7. eda - kaahhh...nasib 5% je ko setuju 95% lagik ko x setuju kan dgn statement el tu...kaaaaaaaahhhh...

    ReplyDelete
  8. keh keh keh... ilusi mata ku atau mmg ko mmg cun dlm pics tu...i repeat " ilusi mata atau benar2 kejadian" hik hik hik....

    udah2le tu..moh g keje

    ReplyDelete
  9. nih lagi sorg cube menafikan kecunnan aku di dlm pic itu..kaahhhh...

    ReplyDelete