Wednesday, April 29, 2009

2 in 1 Tag from Kak Zura

TUGASAN HARIAN...????

1) bila terakhir anda cuci toilet?
Huhuh..aku x pernah cuci toilet…almaklumla xdek umah..kahh..
kalau ade pon keje tu akan aku pass kat laki aku..ehehe..

2) pencuci apa yg anda guna?
Ape erk? Ntah la..ehehe
aku kene cek kat umah dulu...

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
nih lagik 1 keje yg aku jarang skali buat…huhuh…keje ni pon aku pas kat
encik somiku yg tersayang jgk..ehehe

4) apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
Masukkan baju yg telah dilipat oleh bibikku di dalam almari..eh itu sblm
tidola sbb aku balik keje sampai umah mmg dah malam pon dlm pkl 8…

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Sardin n telor dadar or sambal cili padi dgn ikan sardin goreng…

6) minuman selalu anda buat waktu pagi?
Nesvita 3 in 1 oat…aku x suke milo or Nescafe..pagi2 aku suke mkn oat or
Nestum atau pon horlicks..kalau malas n bz tahap gaban aku minum je la
Air kosong..

7) sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
Bergurau senda dgn somi n anakku…(bergurau senda ade makne ke tu?) kaahhhh…

nota kecik - sungguh x sesuai tag ini utk aku sbb aku ni kan M orgnye..ekekeke...tag bawah ni mmg amat sesuai utk aku..huhuuhh

BADAN ANDA....

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
Berat = 60kg (skrg ntahla..malas nak pegi timbang..wat sakit hati jer..huhuhh) Tinggi = 158cm

2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?

72kg ialah beratku yg amat berat sehingga memecahkan rekod hidup..ehehe…berat tu aku dapat mase hari2 terakhir airiel berada
dalam perotku…

3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan
pil kapsul halia ( x ramping2 pon..huuhhu)

4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?
Berat = 45kg usia = sblm menjangkau 21thn (playgirl time..ekekke)

5) anda pernah sertai program pelansingan?
X pernah la plak..teringin jgk utk mengempiskan pewot ku yg x leh
Blah ni..tp ongkosnya enggak ada lagi..lagipon dgr org mati sedut
Lemak la..takot la plak aku…huhuh

6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
Hurm..avoid nasi kot…tp aku x penah try lagik..nak try jgk..tp lom kesampaian lagik

7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
Pregnant la..melantak je keje aku..nak2 plak hari2 nak mkn fastfood..

8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?
Avoid rice..plz..antila nasik..tp aku…aku..huhuh..ntahla leh ke tidak yee..
Nak aerobic pon x terbuat2 lagik..

9) miliki gambar anda dulu dan kini?

Gambar skrg banyak la..gambar dulu2 kene selongkar album..

10) sila upload...?

ni mase study

ni plak mase dah tunang, menghadiri majlis pertunangan org lain
aku sgt rindukan badan aku mase ni..kebaye tu skrg aku dah x muat langsung..hwaaa


mase ni baru2 kawin..dah start gomok..menci...

ni pic latest..dah ade anak...lagikla gomokk...huhuhh

nota kecik : smue dah kene tagkan...jadik aku tag x sesape la..tp sesape yg lom buat sile la buat k...jgn segan2..ekek..aku ni pon dah terlambat buat ni..




5 comments:

  1. hahh paiz...ko mintak amy duit,g slim world cepat..hehehe

    ReplyDelete
  2. gonjengnya ko dulu faez...kahhhhh... skang ni..no komen...kang komen lebih2 kang ade yg tak mau mkn seminggu nanti..hehe..tapi masih ade mase nak turunkan berat..atau alang2 dah naik tu..peknan jela trus..hikhik

    ReplyDelete
  3. kak su - aku takot..nnt kene sedut lemak mati pulak aku kat slim world tu..kaahhh

    eda - gonjeng ker? bkn cun ker? kahh...skrg ko x komen pon xpe sbb aku tau ape yg berade dlm hati ko tu..ekekeke...x leh terus peknen kalau aku peknen bertambah gemokla aku lagik susah nak turun nnt..aku sdg cube utk mengawal napsu aku terhadap makanan..huhuhu

    ReplyDelete
  4. faiz, gomok ke kurus ke, ok je. yg pntg ko sihat...

    tp kalo blh, mmg la kita nak kurus kan? ringan je nak bergerak sana sini

    ReplyDelete
  5. nas - tuh la nas..Alhamdulilah sihat..tp ade penyakit lain..sakit M...ekeke tu yg gomok tu..

    ReplyDelete