Thursday, March 19, 2009

nak transform gak..kahh..

seperti yg dijanjikan dgn sya utk memotong rambut depan inilah hasilnya..cam gonjeng je kan??tp kalau ko punye modal sya rm5 aku hanye rm3..ekekee..kurang rm2 dr ko..kahhh...


sesuai ker?? huhuh...layan je la kan..ekeke

16 comments:

  1. mane korang dpt potong rambut murah cenggini uh..pesal tpt akk mhl nak mapos!!

    ReplyDelete
  2. gonjeng tu ape paeh???? mcm jenglot je bunyinyeeee...hehehe..anyway sgt cute rmbut ko tu..mcm teringin lak nk potong dpn..kahhhhh..tp kene tggu rmbut aku pjg dulu..

    ReplyDelete
  3. Kak Wil - potong rambut depan je..tu yg murah tu..ekekeke

    Her - gonjeng tu ala2 lawa sopan melayu timur gitu..kaaaaaaaahh....gonjeng tu ntahla cam x sesuai la kot..ekeke..aku main belasah jerk..potongla jom join venture..kahh...

    ReplyDelete
  4. kahhhhhhhhhhhhhhhhh..sgt seperise k...aku ingat ko tak buat...ko buat gak eh...weh rambut ko lag kelas..lurus je.. guneee jari pun bole..aku n syapa pun kalah ni..

    ReplyDelete
  5. lembutnye rambut... x sesuai ngat la paeh, lg lawo rmbut depn pjg hehehe....

    ReplyDelete
  6. pewitttttttt...sgt lurus rambut ko paeh!!!huhuh...mcm di seterika!!!!rm3???murah weh..aku rase murah sbb rambut ko pendek kot..rambut aku panjang..tu yg kena rm5 tu(x puas ati)kahhhhhhh...anywat..sgt cute!!!mcm kakak airiel..ngeh.ngeh

    ReplyDelete
  7. eda - panjangnye kahh ko kan..mesti burok giler rupe aku dgn rambut cam gini..kaaaaaahhh..korg gi la rebond sure lagik kalah haku..ekekkee

    elly - x sesuai erk? aku pon rase cam gitu..tp tunggu rambut blakang panjang tgk sesuai ke lagik cun..kahhhh..up diri sendirik lak..

    syafa - mekasih mekasih..kaaaaaaaaahh..terperasan lak kakak airiel..melampau ko sya..kahhhh...yela tu kot tu yg ko kene lebih rm2 dr aku tu (nak puaskan ati ko)..ekekeke...

    ReplyDelete
  8. ehhh murahhnyer...kat tempat sy mau tujuh lapan henggit gak..tue gunting pendek jerk..kalau rebon segala mau pokai makk..huhuu salam kenal...

    ReplyDelete
  9. shi3la - kan dah diberitau saya itu guntingnya rambut depan saja..ekekkekekee...tu yg kene rm3 tu..salam kenal to u jgk.. :-D

    ReplyDelete
  10. aku rasa klau rambut belakang tu panjang baru kena nko buat rambut depan fringe mcm ni paeh..nko la gatal g potong rambut belakng tu awal2 nape..hehehe..tapi takpe..nko tetap nampak mude dari usia sebenar..hehe...

    ReplyDelete
  11. tak lawa...tak lawaaaaa pulangkan faiz yg duluuuuuuuuuu...apalah ko...nak ikut depa tu...wakakakaka...aku suke ko rmbut duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  12. tuh la pasal eda..ari tu mase potong rambut kat apt tu die kate nak potong paras bahu tp mulut aku yg gatal pegi ckp pendek lagi x leh ker..hambik ko pendek giler..tp x tau lak nk buat rambut gini gaye..ekekee..tunggu skit hari lagi rambut aku panjang tgk camne erk..sesuai ke x erk..mude dr usia sebenar tu mmg x dapat dinafikan la..kaaaaaaaaaaaahhh...kan ke kite2 ni mmg nampak mude dr usia sebena..x gitu eda besenn x jadi ku..hot mummy la katekan kan? kan? kahhhh...jgn hot hot chicken shit sudah..ekeke..

    ell - ell...bawak bersabo erk? nnt tunggu aku rambut panjang kembali k..ko tu baru pas habis pantang kang meroyan lak kang..kalau ko yg x meroyan kang aku lak yg meroyan..huhuuhh..bile la rambut aku nk panjang nih...

    ReplyDelete
  13. apsal aku nampak cam ko x sesuai dgn fesyen ni. rambut ko halus sgt..& x bape lebat.

    pendapat ikhlas...;) jgn mare

    rambut panjang nampak cantik

    ReplyDelete
  14. kak ila - tuhla pasal..aku pon x bape paham knp rambut aku jadik halus n dah x banyak..pdhal aku ni jenis rambut lebat..ke rambut aku gugur agaknye x...huhuuh..alaa x mare ppon..xpe tgu panjang skit rambut ku itew erk..eehhee

    ReplyDelete
  15. wahhh....guna jari pon boley !..best..best..
    tp aku tgk muko ko cam jepun pon de..comey2..

    ReplyDelete
  16. sarah - jepun?? comey?? mekasey2..kahhhh...perasan sekejap aku..ekekkee

    ReplyDelete