Monday, March 30, 2009

Tag from Kak Ila

Tag ni datangnye dr Kak Ila mummy Izz..tenkiu kak ila krn mengetag aku yg mmg suke ditag ni..ngeh ngeh...so aku jawab erk..
Inila kekasih terawal dan terakhir aku..ehehe..

nk interprem jgk aku ni..ngeh ngeh..

1) Lelaki no 1 dalam hidup anda..
no 1 anak aku kot..Airiel Fareezqy..sbb ape2 aku nk buat mesti pk die dulu...dan ke2 baru jatuh kat tempat somi tercinte aku Norazmi...ekekek...sory erk u..anda jatuh di tempat yg ke 2..kahh..

2) Perdana Menteri M'sia no 4
Dr. Mahathir..dgrnye he will come back..yeehuu...

3) Gossip di tangga no 2 sekarang..
gossip?? ape erk?? gosip2 org political yg sengal2 ni la kot...dah jadik adun resign la plak n tukar parti siap bertanding balik lak tu..what the hell??

4)Selebriti paling chumel no 1
Agnes Monica..sgt comey..tp x sempat tgk last cite jelita..ape last die erk? kalau ade yg tgk bgtau aku erk..nge...

5)Kakak no 4
kakak no 4? aku nye adik beradik 4 org... aku yg ke 4..jadik aku la kakak no 4 kot.. tp aku bongsu...camne tu..kaaaaaaahh

6)Teman rapat no 10
no 10?? ntah sape tah..smuenye rapat2..ehehe

7)Kawan paling kudukut no 6kudukutttt???
no 6 lak...huhuh..ngarut2...kudukutt?? ade ker?? ntah..

8)Kekasih no 2 anda..
2 hero aku ni la kekasih terawal dan terakhir aku..tgk mood aku la mase tu sape yg jatuh no 1 n no 2..kahh..leh x cam tu??

9)Artis lelaki no 1 di hati anda
Remy Ishak..x leh tahan kalau die belakon romantik..adesh..korg tgk x citer yg die dgn rita rudaini..jln pintas ke neraka..mase die romantik dgn rita rudaini tu aku lak yg terase2..kahhh..

10)Adik no 3
aku xdek adik woo....sory erk...laki aku punye adik ade la..ekeke..
Tag ini distopkan di sini sbb smue dah buat kot..kan kan??kalau ade yg lom buat silela buat k..


No comments:

Post a Comment