Thursday, March 19, 2009

aku sgt bengang dgn broadband celcom n tag from her kocok!!

Skrg aku sangat bengang sbb aku x leh nk upload gambo menggunekan celcom broadband yg aku baru register ni..mmg hampeh, rubbish n bullshit!! aku mmg sgt marah krn very the lembab nak mampos.bayangkan upload pic setengah hari pon x lepas lagik..baik aku x yah pakai intenet kat umah camtu...baik aku curik tulang sepanjang hari kat opis..tujuan aku ambik broadband ni sbb aku nk update ape yg aku ade di rumah tp kalau dah lembab nk mampos camni ape kes...hampeh towl!! dah la aku dah bayar rm250 utk ambik broadband ni bln2 rm119 nk kene bayo..mcm ni die punye service??aku telefon customer service diorg pon smuenye mcm x reti keje..yg sorg kate mmg ade masalah intenet sampai 20hb ni yg sorg lak kate x tau sampai biler? ntah mane 1 yg betol x tau la..tp aku mmg hangin...xpela dlm hangin2 tu aku jawab jgk la tag from Her Kocok k...ngeh ngeh..(jawab dlm kebengangan nih!huh!)

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
-My New Life with my 2 Heroes-
sbb thn 2009 ni la aku mengoperasikan blog aku ni dgn kehidupan baru aku yg lebih indah dan selesa bersama dgn 2 org heroku iaitu suamiku dan anakku..smg berkekalan..Amin..


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
- http://faizamy.blogspot.com -
name tu gabungan name kitorg suami isteri...Faiza & Amy...

memang kalau nk register ape pon dlm intenet aku pakai name ni sbb senang nk ingat kalau nk log in balik..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
xdek method2 de..ikut suke hati aku je nk tulis ape asal x melanggar undang2..keh kehh


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
x penah same sekali walau pon aku bengang dgn celcom broadband ni tp aku tak menyalahkan blog ini aku hanya menyalahkan celcom broadband yg lembab nk mampos ni jerkk...sbb ini lah memori2 yg leh disimpan..ehehehe


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Blog Her sgtla kocok...ekekke.die ade 2 blog..1 blog kek die yg sungguh menawan dan melelehkan air liur..n 1 lagi ttg life die bersame 3 hero die...mcm2 crite ade dlm blog die tu...


6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
1) Kak Wil Bibu

2) Yaya Mama Adam
3) Kak Zura Ibu Akil
4) Fazla
5) Huda Mama Aqil

so kepade 5 org di atas sile la jawab tag ni erk..ekeke...thanks kepade Her kocok krn telah mengetag aku yg sdg bengang ni tanpa perlu mengupload ape2 gambo..kalau kene upload pic mesti bertambah2 kebengangan aku...huhuhuh...

6 comments:

  1. Sib bek pulak line tenet kt umah aku tu ok. tp aku punye line le..bukan broadband..aku punye yg murah tu, $60 punye..

    ReplyDelete
  2. broadband mmg bermasalah sikit..nasib kat umah haku takder broadband..erkk tenet pon takder gak..hehe salam perkenalan...

    ReplyDelete
  3. tuh laa kak ai..hadei..letih aku dgn broadband ni..tp dulu aku pakai u mobile broadband takdek la seterok ini..celcom ni amatla terokk....conect leh full bar tp bile nk masuk website je asik la error .fed up je aku...hangin aku mmg x leh disangkal2 nih.mmg hampeh towl...xsanggup aku menunggu...penungguan tu kan satu penyiksaan..kahhh

    shi3la..salam perkenalan jgk..ehehee..

    ReplyDelete
  4. bunyi entry ko tu betul ke???..ko bengang dgn celcom B.B..& tag her kocok..ko bengang dgn aku skali ke haaaaaaa...hehehehe...ko bengang kene tag dgn aku erk..k laaa aku x nk tag ko le...hahahahaha...

    ReplyDelete
  5. saye nampak nama saye, betul ke mata ini......

    ReplyDelete
  6. Her - eh ko ni dah silap paham missunderstood nih her..kahhh..aku bengang dgn celcom broadband minggu ni..sbb slow giler babis nye die punye network...bknnye aku bengang dgn ko..ko jgn la silap pk lak erk her kocok...ekekke aku suke kene tag la..kalau x suke aku x jawab kan? kan? kan? aku cume mencombainkan perasaan bengang aku terhadap celcom broadband n tag ko...ngeh ngeh..ade paham her kocok? ekekeke..jgn le x tag aku lg..huhuhuhh..

    Yaya - btoller tu..mate u x silap lagi tu..ehehee...ade lagik beberapa award n tag lain yg awk belom buat rasenye...ekekeke..xpe..slowly k..

    ReplyDelete