Saturday, February 14, 2009

Valentine's Day

Sempena Valentine ni xdek la pegi mane2 pown..hari ni niat aku nk dok umah selepas kete aku masuk spital..huhuhhh...xdek mood haku..so hari ni aku nye plan nk rest n mlm aku nk tgk tv cite hantu..aku mmg sgt suke dgn cite hantu..ekeke..cite cerekarama pkl 10pm rahsia gambar..mmg excited gile nk tgk..tp hancus programku krn hubbyku ajak pegi kuar lak lepak..huhuhh...x kan nk tolak lak kan..dah rezeki..ekeke...memule aku tolak jgk tp die janji nak downloadkan cite tu utk aku nnt so x la aku kuciwa sgt..ekeke..tp sblm aku cite pasal lepak aku cite pasal airiel dulu erk..aku ade beli baju utk airiel dlm intenet kat http://pickadress.fotopages.com/, aku geram giler dgn rompers ni sbb die ade hooded..ehehe..cute giler..konon2 mcm anak omputih pakai..kaaaaahh..


Inila die oshkosh rompers tu..

Airiel menggayakan baju baru..

Inilah aktiviti kami di Dataran Putrajaya..
Melantak..ekeke..

Sebelum makan..

Selepas makan..Habis licin..ekeke..

Kat sane amatla banyak aktiviti yg diorg buat..antaranye main kete control, main beskal, main motor yg ade enjin tu..ade yg main roller blade..ade yg lagik parah boleh x die letak anak die dlm walker main kat tgh2 tu..mcm2..ekekee..
Aktiviti main kereta control..

Aktiviti main basikal

Basikal kembar..

Ini plak aktiviti Airiel..sampai2 je die mcm budak jakun..die seronok sgt agaknye tgk tempat luas..die berlari tanpa henti..ekeeke..mengah aku mengejarnye..tgk la aksi2 die kat sane..
Sonoknye budak kecik nih..

Dah tak tentu arah tgk tempat luas

posing bile nampak kamera

post duduk lak

Lepak jap la..penat..


tak reti dok diam



post kat atas rumput lak
x mo balik..


post dgn ibu lak..
Mase ni lak diorg ajak tgk bukit yg berbentuk muke org..menurut kate die nk tgk bentuk muke tu leh tgk mase mlm jerk n lagik 1 ini adalah antara tempat yg terawal ade di Putrajaya ni..try jgk snap pic tp x leh sbb terlalu gelap..aku dgn airiel posing dlm kete jerk sbb tetibe seram je rase nk kuar..ekeke..leh x...


best jgk lepak kat Dataran Putrajaya tu..happening jgk coz amat ramai org..kitorg memule nk gi makan kat kedai tp skit je ade kedai yg ade bukak..so jumpe lak Dominos Pizza..ape lagik tapau pastu bentang suratkabar n makan kat situ..syok jgk sesekali..ehehe..tp dataran ni bukak sampai pkl 12am jerk..lepas je pkl 12 guard dah tiup wisel halau suh kosongkan kawasan..

2 comments: