Monday, February 9, 2009

Thaipusam Day..

Hari ni jatuh hari thaipusam..so esok cutila..bestnyer cuti 3 hari..tgh duduk2 tgk tv kat ruang tamu tetibe dengar riuh rendah kat luar..tgk2..tu diorg sambut thaipusam mengelilingi taman perumahan n kalau ade umah org india die akan stopkan tower diorg tu kat depan umah tu, kebetulan jiran ku beragama hindu..buat ape kat situ? Wallahua'lam aku x tau..sbb aku nk jgk intai tp en. somi ku itew x bagi sbb die kate mase ni org india ade minum something mcm arak..so takot nnt gadoh2 ke hape..so aku snap pic dr jauh je la..banyak jgk aku snap tu pon die nk bising jgk..huhuhh....

otw

smue ni berkumpul depan umah aku..

nk stop kat sebelah umah aku..
neighbour aku ni India..

dah stop..

diorg buat ape? aku x tau..

selesai n mule bergerak ke depan..

dah nak blah..

dah jauh..

Bubbye..aku pon nk masok umah dah..ehhehe..

No comments:

Post a Comment