Saturday, February 7, 2009

KL BIRD PARK & AQUARIA KLCC

Hari ni pagi2 lagi dah bangun sbb husbandku berhajat nak bwk Airiel jalan2 pegi Taman Burung n Aquaria...so 1 hari la bejalan sakan...soo tired hokeh..jalan kat bird park pon dah mengah..sungguh luas n besar..lagi2 plak jantung aku berdegup laju dgn burung2 kat sane..baru je aku masok dah die merampas kopok udang aku..cis bedebah btol burung ni..tekejot aku..oleh krn itu gambar2 yg ade kebanyakannye pic en. somiku yg post dgn bird..aku dan airiel takowt..ekekekee...dlm pkl 1pm habis melawat bird park pastu gi lunch kat klcc n terus ke aquaria..tp lewat masok aquaria dlm pkl 4..feeding time dah habis..huhuuh..cian Airiel x dapat tgk..skrg ni aquaria ade bukak fish spa..so sape yg masuk aquaria dapat diskaun utk buat fish spa tu selame setengah jam..first time aku try...memule geli..tp dah lelame beshnye..eehee...die nye place pon sgt comfortable..tp airiel x mo langsung..aku ade jgk pakse die pegang badan die pastu masukkan kaki dlm kolam tp die takot ikan tu gigit dier..ekeke..lawak..tp keje die kat situ menari sambil tackle doter sepasang mat salleh..Airiel..Airiel..

masuk2 je dah posing dgn burung..
sblm ni la burung rebut kopok udang aku dan
kopok udang tu aku dah serahkat kat hubbyku
sbb tu la burung datang kat die..
tepi waterfall..very freshh..

dgn burung merak ni pon Airiel takot..

Sesi ambik gambar dgn burung2...
Airiel tu nangis sbb burung enggang tu baru
pas main2 gigit tangan die..Airiel yg gatal
pegi pegang mulut die yg beso tu..ekekee..
Ini hasil dr kamera diorg..siap ade frame k..

post ala2 model...kahhh...

takot bebeno budak nih..



agak2..mcm dslr shoot x? kahhh..pasan lak..

Model Burung..ekeke..

Tekejut tgk burung..

Lari....Burung...

Syok je tgk..tp aku takot nk wat camni..

Saje nyakat Airiel..boring boring..ekekee..

Tibe tibe je beruk ni menjelma kat Taman Burung..

Baik punye landing






Percubaan sekali lagi mendekatkan burung dgn Airiel..


Mase ni dah penat jalan..nk kuar dah..



sekali lagi percubaan snap pic mcm dslr..ngeh ngeh..

Airiel yg teringin tp takowt..ekeke..


Yellow Parakeet

Last post sblm kuar..

dah kluar dok jap rilekkan kaki..

Inilah kesannye selepas beramah mesra dgn burung

Our Big Lunch for our big tummy..

Airiel Lunch

Sesampainye di Aquaria dgn muke penat


Pari yg terbang di atas kami

Jaws lalu..



Dgn ikan x takot pulak..





some species that they have in Aquaria
ok...itula trip kami weekend ni...bejalan tanpa henti..pegi dlm pkl 11am n balik dlm pkl 9pm..k lah..enjoy jgk..kpd sesape yg nk pegi Bird Park tu aku advisekan korg pegi pagi2 coz u will feel very fresh..dgn burung2 yg di lepaskan..n diorg bg mkn burungg..mmg best....

No comments:

Post a Comment