Sunday, February 15, 2009

jalan jalan kat Kuala Selangor

Hari ni lak pegi Kuala Selangor..sebenanye pegi sini bkn nk jalan2 tp nk ambik bonet utk kete aku yg eksiden kat member husband aku..so dah pegi sane tu jln2 la skali kat Bukit Malawati..nk tunggu kelip2 mlm sgt..rm2 je naik tram sampai atas bukit n main2 dgn monyet die..aku takowt..aku x pegang 1 haram makanan pon sbb takot die dtg rampas makanan aku..kamera aku pon die nk rampas die ingat makanan agaknye..hampeh towl..sungguh kuang ajo...huhuhh..tgk gambar ni ok..mcm biase la banyak aksi pic somi aku dgn monyet je sbb aku x berani..
ade gaye x saye acu pistol?
sile abaikan rambut aku yg serabai tu ok..ekeke..
mase ni baru sampai kat umah kawan hubby..
ni pistol betol ok..airiel nk jadi polis ke??

atas tram..

encik somi dgn member die..
kire kitowang punye pemandu pelancong la ni..ekeke..


Dah sampai kat atas Bukit Malawati..

lawa anak berok ni kaler kuning2 oren kan?

cute..

kasih sayang seorg ibu terhadap anaknye..

binatang pon sayang anak..
fyi..monyet yg pegang anak x segedik beruk yg x pegang anak k..

tgkla berok2 yg gedik nih..

cian monyet ni..die kudung...huhuhh..

aksi bg makanan kat diorg..

sungguh kurang ajar kan??ekeke

sampai camtu skali..

die nk bukak tangan nak tgk ade makanan
ke x kat dlm..

x putus asa tu..


percubaan membodohkan monyet..

cian monyet tu..

skali lagi..huuhuh..

malu lak dgn monyet..

airiel keja monyet ke monyet keja airiel ni??


aksi Airiel beramah mesra dgn cik monyet..

eleh sonoknye budak kecik ni jumpe monyet..
sampai bejoget joget..






monyet kudung kejar airiel..





Airiel kene paksa beramah mesra dgn monyet




Airiel dah tension dgn monyet..

baik nyer landing kat meriam..

Airiel lak wat show..huhuhu..



Rumah Api

post terakhir dekat meriam


nak balik dah

view dr atas

Busut Malawati
ingatkan pas tram turun tu terus abis rupenye die bwk plak pegi Galeri Ikan Air Tawar..layan jgk la haku tgk ikan2 n pameran die tu..RM2 naik tram naik bukit n pusing galeri ikan air tawar..ok hape kan??

tired post sudah..



Antara spesis ikan yg ade

Belut

Bubu

1 comment:

  1. wahhh ..kampung aku tu..kuala selangor...aku pun tak penah peg tempat2 yg ko lawati ni... hehe

    ReplyDelete