Thursday, January 1, 2009

2009 - Antara pengorbanan dan keindahan...

ekeke..skema la pulak entry first time ni..sempena 2009 ade pengorbanan yg aku kene buat dan ade keindahan yg aku dapat...sesiapa yg tau pasal diri aku saje yg lebih faham ape yg aku nak sampaikan...pengorbanan yg aku kene buat ialah aku kene drive ke office selama lebih kurang 1 setengah jam dr Banting ke PJ dan begitulah sebaliknye...mmg amat tensen coz korg tau2 je la keadaan di Klang n Federal..tp aku dapat balik keindahan krn aku lebih selesa dgn kediaman kami ber3 skrg..so korg faham je kan ape yg aku nk cite nih? kalau x paham, buat2 paham sudah..ekekeke...
sangat membosankan sehingge stereng pon nk ambik gambo...huhuhuh..
hujan lebat terpaksa ku redahi...tensen....mase ni aku baru je hentam vios..seb baik lebat org tu x kuar kete pon n aku pon wat muke dek je mcm x kene..ekekeee..nasib kete aku buruk..kaaaahh
keadaan di klang...huh!! sgt tensen..ade lagik lebih kurang 1 jam utk sampai ke rumah



itula pengorbanan yg terpaksa aku lalui...xpela..aku x kisah pon...asalkan hati senang dan gembira...towl x?





inila keindahannye...view dr bilik aku..ngeh ngeh...amat nyaman dan tenang..


our calm room...ehehe..



I hope you also happy now My Dear!!
I Love u so much!!

2 comments:

  1. owh akk urang pertama kaaahh!
    ha tugasan pertama...siapkan tag secepat mungkin hahaha...aku lupe lak nak kasi taw wakakaka

    ReplyDelete
  2. wahhh...mmg jauh tp pengorbanan itu satu kebahgiaan. btol x?..hehe

    ReplyDelete